Alla inlägg den 14 november 2008

Av tiipa - 14 november 2008 23:14

Fick en härlig nyhet idag som jag inte vågat förvänta mig..


Dagen började annars i avgrundsskuggan.. men slutade positivt!


Sammanfattning... (borde stannat kvar under täcket där jag sedan hittade min hjärna på em..)

-glömde jobbdatorn hemma, glömde bort träff med elev,  hittade inte material jag behövde, dåligt samvete, skrivaren funkade inte, blev sen till möte, glömde plånboken hemma, stress, inga raster, för lite tid för hundarna, luktade bränt om bilen, var tvungen att tacka nej till nästa veckas jobbkurs som jag verkligen vill gå!!, ingen ork till alla måsten.. Suck!


 

Skulle till Varbergs bk i helgen om jag inte hade varit nyopererad (tävla .. och kanske få chans att prata lite mer med en viss person..) men livet satte käppar i hjulet för det..


Slutet på dagen blev lite trevligare trots allt...

-löfte om inköp av fler agilityhinder till jobbet!!! (det vågade jag väl inte tro på innan)

 Ett trevligt speciellt återseende..

.... och äntligen fredagskväll!!! Och vad blev mitt fredagsnöje? -YES, ett efterlängtat träningspass med klickern.

Ovido - Quiz & Flashcards