Alla inlägg den 14 februari 2009

Av tiipa - 14 februari 2009 00:24

Blir ett annorlunda inlägg dagen till ära... ingen agility alls!!  (Lugn .. snart kommer ett nytt inlägg om agility som vanligt!)

Även om hundarna och agility är bland det jag värdesätter mest i livet så väcker alla hjärtans dag tankar på annat...

Har så mycket att ge men.... så många hinder i livet... Men ibland måste man ju sluta vara så himla förnuftig och våga öppna sitt hjärta i stället...



En låt vars text hugger tag i mitt hjärta  är  "Feel" av Robbie Williams...

Ur texten:

"Come on hold my hand,
I wanna contact the living.
Not sure I understand,
This role I´
ve been given.

I sit and talk to god
And he just laughs at my plans,
My head speaks a language, I don´t understand.


I just wanna feel real love,
Feel the home that I live in.
cause I got too much life,
Running through my veins, going to waste.

I don
´t wanna die,
But I ain´t keen on living either.
Before I fall in love,
I´m preparing to leave her.
I scare myself to death,
That´
s why I keep on running.
Before I´ve arrived, I can see myself coming.

             .............
I just wanna feel real love,
Feel the home that I live in....."


Ta vara på de chanser ni får i livet!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards