Alla inlägg den 6 februari 2009

Av tiipa - 6 februari 2009 12:56

Ja, nu drar vi iväg Izor och jag på avslutningen för klickerinstruktörsutbildningen. I kväll väntar stort teoretiskt prov på många delar... spännande!!


På lördag fortsätter vi träna och diskutera .. sedan på söndag kommer det roligaste/mest nervösa... nämligen det praktiska provet på de beteenden jag lärt in till en kedja. "problemet" är bara att vår lärare kommer att ändra i vår kedja som ska utföras i en annan  ordning sedan... hoppas bara att Izor är så förstärkt på sina enskilda beteenden genom vår träning så han har uthållighet att fortsätta jobba utan godis fast det bli en annan ordning...

Och nja... har jag/vi fullständig signalkontroll på dessa beteenden..? Det får vara upp till Izor att visa ! (beroende på aktuella störningar som vi kan råka ut för....) Kan säga att jag ändrat i flera omgångar , vilka beteenden som ska ingå i kedjan ...av en orsak...


Håll tummarna för oss!!!!!!!!!

Ha en bra helg!!!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards