Alla inlägg den 27 juni 2009

Av tiipa - 27 juni 2009 18:06

Tävlade i Ulricehamn idag,disk i ag2 ( 1 st. klarade tiden och en nollade men med tidsfel.. sen blev det mest disk tyvärr.... och tiden var 34 sek.. blev lite för svårt  alltså för de flesta....) och 5 retliga fel på balansen på upploppet i Hopp2. Men nöjd ändå med tanke på att det var väääldigt varmt... Izor fick doppas i ån bredvid Rydafältet 3 gånger under dagen. Det var iaf trevligt att trenden vände lite.. det sista loppet blev bättre än det första vilket varit fallet i många tävlingar.

Jag ska försöka filma lite under morgondagen vid de fortsatta tävlingarna på Rydafältet och lämna en liten rapport därifrån.


Men idag blev jag ändå påmind om en av de roligare banor jag fått köra, tänkte på den efter dagens hoppbana...

Nämligen den i agilityklass 1 i Linköping/åtvidaberg förra året då jag tävlade med lilla Deus på den (han fick en pinne där så jag är inte helt objektiv kanske men ..) Snart är det ju dags igen att åka dit. Ni får vara beredda på att det blir regn nästa helg.. ;-) det brukar vara si och så med vädret under de tävlingarna...

Här är banan. den passar perfekt att träna på för att kunna skicka hunden och för att hitta bra linjer:

Ovido - Quiz & Flashcards